2011. május 21., szombat

papírfaló...

 Elvitathatatlan a kis iskolások életében az első iskolai évnek a fontossága... talán egész életünkre meghatározó lehet, hogyan szembesülünk,- tünk a kihívásokkal, kudarcokkal vagy sikerekkel... talán tényleg most alapozódik a nagy-kicsik személyisége... szóval, akartam erről beszélni velük... és úgy, hogy közben mozogjon a kezük is, de mégis adva legyen a téma... kerülők nélkül, célirányosan, és talán kicsit túlhangsúlyozva azokat a pozitívumokat, melyeket ez az intézmény adhat az embernek...

 elővettem egy nagy kartont, hogy ne aprózzuk el a dolgokat, végülis több mind tízedmagammal álltam neki a munkának... előhívattam pár fotót, előszedtem az összes scrapbook papíromat és irigyelve mindazokat, kik scrapes börőnddel rendelkeznek, lebaktattam a suliba... és nekigyűrkölöztünk... hihetetlen, hogy mennyire nyítottan fogadták a gyerekek, mind az új technikát, mind a csoportmunkát és nem kevésbé a témát...



 

 Hagytam magam irányítani általuk, így órási scrap-oldalunkra millióegy papírfecni került... kisebb-nagyobb, csíkok, körök, vágottak, tépettek... egy nagy színkavalkádba... egy téma fogta össze őket, hogy mi is történt mióta átlépték a suli kapuit...

  Én nagyon élveztem a velük töltött péntek délelőttöt... remélem a gyerekek legalább annyira jól érezték magukat... Az eredmény pedig magáért beszél:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése